søndag den 8. juli 2012

Perfume of the week # 2 paco rabanne - Lady Million

Hey alle sammen!

I denne uge er det parfumen Lady Million fra mærket Paco rabanne.
Jeg er VILD med den her duft. 

paco rabanne lady million

- 30 ml. 
Eau de toilette.
- Der findes også en mandlig parfume i serien, den hedder 1 Million. 
- lanceret i 2010. 
Her er reklame billedet til parfumen. 
























Udseende;

Jeg er kan godt lide udseendet på parfumen. Den er lidt anderledes end andre, og så er den guld.
Den er skinnede og pæn at have stående fremme. 
Flasken er som i kan se ja hen af noget firkantet.

Duft:

Jeg er vild med duften, den er sådan lidt sød i det. Den kan bruges hele året rundt. der er ikke en bestemt tid til parfumen. Og som jeg har skrevet før synes jeg det er svært at beskrive en duft så her er noget fra nettet; Lady Million er en dristig, glamouriøs og ultra-feminin blomsterduft til den fryftløse, livlige og helt igennem uimodståelige kvinde. Duftnoterne består af hindbær, neroli og arabisk jasmin.'

Pris;

Det er ikke den billigste, men den er heller ikke den dyreste. Det er en rigtig god duft og jeg kan virklig andbefale den. 
I Matas webshop koster den 295 kr. Tjek den ud her. Men som det er skrevet før kan man sikkert finde den billigere andre steder hvis man kigger lidt. 

Vi ses i næste uge, med en ny parfume. 
Kys herfra :-* 
- M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar