søndag den 15. juli 2012

DIY lip scrub

Hey alle sammen!
igår fik jeg bikset min egen lip scrub sammen, og man får virklig dejlige læber af den.
Det gode ved en lipscrub er at den fjerner de døde hudceller på læberne, og efterlader dem dejlig bløde.
Den er også nem at lave og man har næsten sikkert alle tingene til den.

Du skal bruge ;



Honning jeg har brugt Ahornssirup, og jeg synes det virker men det er bedre med honning. 
sukker
citron 
vaseline
en lille beholder til scruben. 


Det du skal gøre;
Jeg har ikke skrevet mål for det kommer an på hvor stor beholderen er.

Men man tager sit sukker og blander den med honningen, Pas på du ikke bruger for meget honning. 
Honningen skal bruges som en lim, hvis det giver mening.

Sukkert og honningen ´skal blive til en tyk masse. 
Så tager du lidt vaseline og blander i.

Derefter kun lige 3 dråber citron. Jeg havde ikke nogen citron men det citronsaft man kan købe er også fint. 

Så tager du ellers ned i din beholder, og du er færdig. 

Sådan bruger du den;

Du tager lidt på læberne.
Så scruber du ellers læberne.
Det gode ved den her er at den ikke smager dårligt, meget sødt, men ikke dårligt. så hvis du kommer til at få noget i munden er det ikke så slem. ¨
Når du er færdig tager du den af med vand gerne lunken vand.
slut af med en læbepomade for at give dine læber fugt.

God fornøjelse
kys herfra :-*
-M

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3871357/mamps-a-girly-blog?claim=g69h677gjgc">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 kommentar:

  1. Rigtig god DIY, den må jeg da helt sikkert prøve. Håber ikke det bliver for svært.
    Vil blive rigtig glad, hvis du vil kigge forbi min blog :-)
    http://annesofiemercedes.blogspot.fr/

    SvarSlet