tirsdag den 3. juli 2012

Glitter nail art

Hey alle sammen!
Jeg ville lige vise jer en nem måde at dekorere jeres negle med glimmer.

Du skal bruge;

-Noget glimmer.
- Klar neglelak.
- Noget der kan fungere som en dotting tool, feks.en tandstik. Eller en dotting tool. 

-Min topcoat er fra Et manicure sæt ved navn TRIND .
- Det lilla glimmer er fra Bilka har skrevet om det i et tidligere indlæg.
- Den hvide dotting tool, fra sættet som jeg har skrevet om.

Det du skal gøre er;

-Tag din dotting tool, og tag noget klar neglelak på.
- Derefter tager du den ned i glimmeret.
- Glimmeret hænger nu fast og du kan tegne det du vil på din negl. 
- Du kan også tegne det du vil med den klare neglelak først, derefter drysser du glimmer over. glimmeret vil blive siddene der hvor du har lagt neglelakken. 
- Afslut med en topcoat. 


Jeg har lavet et hjerte på min ringefinger. 
Den er lavet på fransk manicure. 

Hvis i har lyst til at lave dette så kom i gang, det er virklig nemt.
Kys herfra :-* 
- M 







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar