mandag den 2. juli 2012

Lidt shopping i Matas og Kvickly

Hey alle sammen!

Idag var jeg nede i vores lille by, sammen med S og en anden veninde.
Jeg havde nogle gavekort som skulle bruges.
Jeg fik købt 4 ting i Matas, og 2 ting i Kvickly.


I Matas var der en masse ting til 30 kr.¨
Og næsten alle de ting jeg købte i Matas kostede 30 kr. 
Denne lak er fra GOSH, og den hedder Blue Monday.

Denne lak er fra Rimmel London , og den hedder Peach Delicacy. 

Dette er en øjenskygge fra GOSH  i farven Grey Brown. 

Dette er en parfume fra Christina  aguilera
og hedder Christina aguilera by night.
Den kostede 235 for 30 ml. 
I kvickly købte jeg disse 2 ting;

Denne olie til håret fra schwarzkopf ved navn Gliss. Man kan bruge den  før vask som hårkur
 eller efter til  at  give shine .
Den kostede 49.95 kr

Denne grå lak fra Hot makeup. Farven hedder stone.
Den kostede 25 kr.
 
Det var alt fra mig, håber i har det godt!
kys herfra :-*
-M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar