tirsdag den 10. juli 2012

Blog guide del 1 - (skriftlige)

Hej alle sammen!

Jeg tænkte jeg gerne ville lave et indlæg om hvilke blogs jeg læser og ser.
Der findes utrolig mange på youtube og mange er ok, men de minder ret meget om hinanden.
Så er der de skriftlige hvor der findes lidt flere typer.

(Video Blogs kaldes vlog)

Der findes blogs til alle typer, de fleste jeg ser eller stort set dem alle har noget med makeup, tøj eller neglelak.

Hvis man ikke gider at læse særlig meget er youtube videoerne gode.
Hvis man kan lide det man ser fra bloggeren så kan man vælge at abonnere på kanalen, så vil alle personens ting komme op på din startside hvilket er dejligt.

Skriftlige blogs 

De skriftlige er blog er gode at læse, og de fleste har mange billeder og kun lidt skrift, så man køre ikke træt i dem. 

Film 

Her er en som ikke har noget med makeup, tøj og neglelak. men film at gøre. 
Det er en jeg kender der lige har startet den op, og her andmelder han film og råder til hvilke film man kan være bekendt at købe. Jeg ved ikke hvor god han er til at andmelde da bloggen er meget ny, men vil prøve at holde øje med den 
- hvis du synes den lyder interessant så bliv fast læser her.

Kendte 

Hvis man ligsom mig godt kan lide berømte mennesker så kan man også finde nogle blogs fra dem. 
Jeg synes det er interessant at læse om deres liv, og hvad de mener om forskellige ting. 


Den første jeg vil skrive om er Anne gadegaards blog. 
Hun skriver meget om mode, træning og sit liv. 
Og jeg synes hun gør det på en god måde.
Den er nok mest for de unge. 
- I kan tjekke den ud her



    





De næste to minder meget om hinanden. 
Det er modellen sarah louise christiansen som skriver om mode og livsstil. 
- Tjek den ud her
Lige for tiden er hun gravid, så det er bloggen også præget af for tiden.
Det samme er Mascha Vang som også er model. Hun er som sagt også gravid og det handler hendes blog også om, og så ellers hendes liv. 
- Tjek Maschas blog her
De her er både for unge men nok mest for de lidt ældre. 

Unge 

Der er ekstremt mange unge blogger og man kan tjekke dem ud på netværket bloggers delight her
Her er de delt op i livsstil, mode og en masse andre ting.
De 3 ovenover blogger også derinde.

Jeg vil fremhæve 2 unge bloggere.





Den ene er Fie Laursen som de fleste nok kender.
Hun skriver for det meste om sit liv.
- Tjek den ud her







Den anden er Kristina Kragh som skriver om mode og livsstil. 
Hun er en dygtig blogger og jeg kan rigtig godt lide hendes blog. 
- Se om du også kan her

   









Neglelak 

Jeg elsker neglelak og der findes et par negle blogge som jeg synes er gode. 
Den første er Neglenymferne.
Som er to damer der andmelder neglelak og laver nailart og en masse andre ting. 
De ejer utrolig meget neglelak og sælger også ud af det på deres side, så der er mulighed for at købe billig neglelak på side. 
- Kig med her.
Så er der passion4polish som jeg har skrevet om før. 
Det er også 2 damer som skriver om neglelak. 
De har ret mange giveawayes på deres blog som jeg har skrevet før hvilket jeg synes er dejligt. 
- se om den er noget for dig her.



Der kommer en del 2 snart med vlogs fra Youtube.
Kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar