onsdag den 11. juli 2012

New in

Hey alle sammen!
I dag har jeg været i Bilka fordi jeg skulle købe et reolsystem.
Der røg også et par andre ting ned;
















Jeg fik købt reolen med 10 plastic skuffer til 250 kr.
Jeg købte den til alt mit makeup og cremer.
Som i kan se er den ret enkel med nogle hvide og grålige toner.
Minder mig om sådan en frisørting.




Jeg købte også en Roll-on 
-Anti- dark circles fra Garnier. 
Den kostede kun 25 kr. 
Tror det er lidt som en concealer 





Til en 10 'er pr. stk. var der 2 læbepomader fra Labello. og en hårbørste. 
synes børsten reder godt igennem men det gør lidt ondt i hovedbunden.  












Og selvfølgelig købte jeg også en neglelak fra La femme beauty, til en 20 kr. 
Den er lidt hvid med glimmer. 

Jeg købte også nogle vatrondeller fra Budget til 5 kr. 
Kys herfra 
-M 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar