tirsdag den 12. juni 2012

"Supermarked kosmetik"

Og  hun gør det igen det utroligt så vild jeg er blivet med "supermarked kosmetik" ...I lørdags gik jeg ind på min søsters værelse, og fandt en mascara  som jeg troede var hendes, så jeg prøvede den lige, og jeg synes den var rimelig god, så huskede navnet (Biocura) og søgte på den dagen efter (det viste sig at være hendes venindes). Jeg fandt den så, og til min overraskelse fandt jeg ud af, at den kom fra Aldi. I mandags var jeg så ned i Aldi, og købte den købte faktisk to, da de KUN kostede 24,95kr. Da jeg havde make-up på igår prøvede jeg den først idag, og må sige til 24,95kr. er den helt klart det værd! Synes den er som alle dem der koster 90kr. eller mere, så helt klart værd at købe.!!!  


kys....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar