mandag den 18. juni 2012

Endnu en Haul...

Hey alle
Idag har jeg været i Næstved, og her fik jeg købt nogle forskellige ting.

I Bilka fik jeg købt 2 la femme beauty lakker i en neon grøn/gul farve og en bronze.
Jeg fik også købt noget glimmer til at lave negle designs med til en 10 er. Og en kalender til 30 kr.

Der kunne man også tage en gratis fil fra veet.





















I H&M var der meget billig neglelak de kostede næsten alle sammen 10 kr.
Og alle dem jeg har købte ligger til omkring 10 kr.

Jeg købte også en øjenbrynsgele til 10 kr. Nogle hårnåle til 19,95 og en Nøglering med nogle lipgloss på til 49,95 kr.
Farverne er purple glitter og lime.
Neglelakken er farven Moody Model. 
Farverne på lipglossene er, Tangerine og Frangipani.
Farven på læbestiften er Pink Panick.



BTW på bloggen passion 4 polish er der igen en giveaway.
Elsker virklig giveawayes bare ærgeligt jeg ikke har vundet nogen endnu.... 
Den her gang er det en neglelak fra mærket Dollish polish.

Kommentar fra bloggen;

Dollish Polish er blevet et super populært indie mærke - faktisk så populært, at det næsten er umuligt at få fat i hendes lakker længere.

Når hun åbner butikken, går der ikke mere end et par minutter, før der er udsolgt igen.

Give awayen slutter d. 30 juni. 

Held og lykke til jer der deltager
Kys herfra :-*
-M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar