torsdag den 7. juni 2012

Healphy nails

Hvis man vil have pæne negle skal man pleje dem.

En hurtig og enkel ting du kan gøre at bruge neglebånds olie, og neglecrem hverdag.

1, smør neglebåndene med olien. Den påføres ligesom neglelak bare ikke på hele neglen men kun starten. Når man har taget den på, så massere man den ind i neglebåndene.

- Min er fra b4beauty og er med citron duft. Jeg fik min sammen med mit gele sæt så jeg ved ikke hvad den koster. Men man kan købe olie til 8 kr på trendsales. ( de fås i mange mange dufte)



2, skub dine Neglebånd tilbage med en rosenpind.

3, så smøre du cremen på neglebåndene. Ligesom med olien massere man dem ind. Det gør at neglene vokser hurtigere.

- min er fra matas og den koster 49,95 kr. For 20 ml.

Kys herfra :-*
-M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar