torsdag den 21. juni 2012

Sally hansen-Grow Nails Now! (part 2)

Hey alle
Undskyld, det her indlæg er nogle dage forsinket.
Jeg har nu brugt Sally hansen Grow Nails Now! I over 7 dage.
På pakken ligner det neglene vokser meget, men mine er ikke vokset specielt meget.
Min tommelfinger og pegefinger på min venstre hånd er vokset meget!
De var næsten lige flækket da jeg begyndte at bruge den, og nu er de længere end de andre. Ikke meget men lidt.
Det positive ved det her produkt er at negle bliver stærkere.
Jeg kan tydeligt mærke forskel.

Jeg bliver ved med at bruge produktet, nu mine negle er blevet længere håber jeg også de vokser noget mere.

( Der er ikke billeder af min negle, da jeg ikke brugte en basecoat under en neglelak og gjorde neglene gule)


Kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar