søndag den 10. juni 2012

New in! (Parfume)

Hey alle 

Igår kom min mor hjem fra arbejde med ca. 5 parfumer. Hun spurgte om der var nogle af dem jeg ville have. ( hvis hun så også ville have kunne vi deles)  Jeg valgte en fra Chanel som hedder Chance.
De kostede 80 kr. så de er ikke den helt rigtige størrelse. Der er også den forskel at den jeg har er  Eau De toilette, og den min mor har er Eau Fraïche  jeg er dog stadig meget glad for den. 

Sådan dufter den;

En sød, sensuel blomsteragtig duft vækker lysstyrke & intim fornemmelse runder med noter af frisk blomsteragtig Opretter en tidløs nydelse for moderne kvinder. ( og det her er overhovedet ikke taget fra nettet) :-)

Min mor har den i den originale størrelse så kan i se forskellen på billedet mellem dem.
- Det at hun havde den  gjorde også at jeg fik den for mig selv! haha


Kys herfra :-*
-M 

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar