onsdag den 25. april 2012

Papernails

Hey alle sammen.
Jeg ved ikke om i har hørt om papernails ( som oversat hedder avisnegle) men det er et negle design som er nemt og hurtigt uden det ser sådan ud!
Der er lige nogle ting man skal have klar:

1. Du skal have noget Isopropylalkohol.
Den her er købt i Matas til 43,50 kr.
 for 500ml

( I starten vidste jeg ikke, hvad jeg skulle bruge for jeg havde kun set toturials fra nogen amerikanere og de brugte ''rubbing alkohol'' da jeg slog det op på Google forslog den Isopropylalkohol. Havde inden da prøvet med vodka men det kunne ikke lade sig gøre.



2. En lille skål.

Det er ligegyldigt hvilken, bare ikke en man skal bruge til at have mad i efterfølgene.






3. En saks.
4. Nogle aviser.
Så er man ellers klar til at gå i gang.

- Du starter med at lægge en farve på hele neglen, jeg har valgt blå men det er ligemeget, bare man kan se sort skrift på farven, hvid er bedst.
- Så tager du din skål og hælder Isopropylalkoholen op i den.


- så klipper du en lille firkant ud MED TEKST fra avisen. Hvis det frister kan man også bruge andet end tekst, foreksempel tegneseriefigure
( lad vær med at tænke på hvad der står, det bliver spejlvendt så man kan ikke læse det)

 - Så lægger du den ned i alkoholen.
her skal den ligge i 20 sek.

- Så dybber du lige din negl ned i væsken og så teksten op og lægger den på din negl.
Pres ned på neglen i 10 sek, inden du fjerner det.




- Derefter skulle teksten gerne stå på din negl.
forsegl teksen med en klar neglelak( hvis du kommer til at røre neglen inden neglelakken er kommet på, så vil teksen blive tværet ud.)
håber i kan se lidt af resultatet, glemte at tage et billede af hele hånden da jeg var færdig.
´Her er de lavet med hvid neglelak.....
God fornøjelse til dem der vil prøve at lave disse negle.
kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar