lørdag den 28. april 2012

Billigt neglelak !

Hej alle sammen.
Igår var jeg i Matas, og jeg så alle de flotte Essie neglelakker som findes i næsten alle farver og vil gerne begynde at samle dem. Men de koster 99 kr og tænkte at man nok kunne finde dem billigere på nettet, og det kunne man. På den her side koster de, hold nu fast 34 kr.  og op til 78 kr. Det er jo vildt.

Men jeg valgte faktisk at gøre noget helt andet jeg fandt nemlig den her side hvor der er neglelak til 12,96 kr!!! det er jo sindsygt billigt har allerede 4 neglelakker fra mærket og synes at de er gode. Jeg købte 9 neglelakker og glæder mig til de kommer med posten.

By the way så kan man også købe at mugligt andet på siden til ingen penge, læbestift f eks. koster også 12,96kr. Take a look!


Kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar