fredag den 20. april 2012

Man kan ikke gå fra sort til lyst hår uden det bliver gult...JO!!!

Hej igen ;)
Jeg kan umuligt være den eneste der har haft lyst og så har tænkt "HEY! MIT HÅR SKAL DA VÆRE MØRKT!!!" og det var jeg også glad for i mange måneder, men så begyndte jeg at blive træt af at skulle farve det en gang om måneden, at jeg skulle bruge så mange penge på  at farve det selv om det var "hjemmefarv", at mit ansigt blev så hvidt og så syndes jeg mit hår var begyndt at blive ret slidt...

Efter noget tid hvor jeg havde været meget i tvivl, om jeg skulle farve mit hår tilbage til det lyse da jeg netop var bange for mit hår skulle blive endnu mere slidt, og for om det vil blive gult, besluttede jeg mig alligevel at bestille en tid hos frisøren. (Jeg vil ikke anbefale nogen at gøre det selv, det vil jeg i hvert fald aldrig gøre men det jo bare mig)  


Så fik jeg så to forskellige
slags lyse striber i
jeg synes selv jeg har undgået
gult hår og det er heller ikke
blevet så slidt som jeg troede
er virkelig glad for jeg ikke
skal farve det en gang om måneden!
(det her billed er vidst fra anden gang jeg fik lavet striber i men det er nogenlunde det samme lidt lyser men)

Før jeg var til frisør
Efter jeg var til frisøren
for at undgå det gule og
at mit hår vil blive helt
vidt slidt valgte vi at farve
det lysebrunt
Beklager den dårlige billedkvalitet og den dårlige opsætning ved ikke lige hvad der sker men i hvert fald håber jeg det kan hjælpe nogen af jer der er bange for at farve jeres hår lyst. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar