søndag den 15. april 2012

Hårfjerningscrem til ansigtet

Hej bloggen <3 Jeg har som så mange andre piger dun på over-underlæben, og det irritere mig så jeg fjerner dem. Først prøvede jeg at vokse dem selv, men der fik jeg et stort brandsår ikke fordi voksen var varm, men fordi jeg havde trukker det af forkert, så det vil jeg fraråde alle at kaste sig ud i! Efter den episode ture jeg ikke det mere, så jeg begyndte at gå til kosmetolog hvor jeg betalte 160kr. for at få dem fjernet. Men jeg var engentlig ikke tilfreds med resultatet da det ikke holdt så længe som lovet, og fordi det ikke var alle dune der blev fjernet,så efter nogle behandlinger stoppede jeg. Noget tid efter var jeg i Matas hvor jeg faldt over Hanne Bangs hårfjerningscrem til ansigtet til 70kr. Så det købte jeg trods jeg var bange for de ville begynde at stikke, eller blive sorte, men jeg er rigtig tilfreds med det! Der står det holder 2 dage men jeg gør det engang om ugen for de jo er små de 5 andre dage. Men nu vil jeg vise hvordan man gør. :)
Man tager en lille klat på pinden.
Så smører man det på det ønskede område i dette tilfælde over-underlæbe.
Efter 2min. tager man pinden igen og tørrer cremen væk. Det vigtigt man kun har det på i 2min. efet man har lagt cremen!
Så skylder man efter med vand. Jeg plejer at går i bad efter for at sikre at det hele bliver skyldet væk :)
KAN VIRKELIG ANBEFALES SELV PÅ FØLSOM HUD!!!<3 kys her fra :-*

3 kommentarer:

  1. Hvornår falder hævelsen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter ca. en halv dag ser det fint ud, og man kan sagtens bruge make-up igen :)

      Slet
    2. (undskyld jeg svare så sent :/ )

      Slet