fredag den 20. april 2012

face rutine - Morning

Hej alle sammen.
hverken mig eller s er angrebet af helt vildt mange bumser, der kommer self en engang imellem men ikke det helt store.
Jeg vil gerne vise hvad jeg gør for at passe på mit ansigt.
( det skal lige siges at jeg bruger matas produkter fordi jeg synes at det virker! og det er produkter jeg bruger hver dag, så det kan hurtigt blive mange penge hvis det var creamer fra et "fint" mærke)
Den her rutine er en hverdags en, men jeg lover der kommer snart en, med nogle ting man kan gøre, når man har tid f. eks ansigtsmaske.

1. Det første jeg gør er at rense mit ansigt med noget skintonic fra matas.
Det fjerner make-up rester, som man ikke lige fik fjernet om aftnen.
- Den er koster for 250 ml: 54,95 kr.


2. Derefter bruger jeg en ansigts cream fra matas.
 Det er vigtigt man giver huden fugt efter man har brugt skintonic!
- Den her cream koster 64,95 kr. for 150 ml.
 

3. Hvis man er så uheldig og alleredet har fået en bums, kan man dække den med denne stick.
Man skal købe en der ikke stoppe porerne, og det er bedst hvis den er vandfast.
-Den her er fra clearface, og koster 39,95kr.

Nu kommer der noget, som ikke gør at man får huden til at se pæn ud inden i men udenpå.

4. Jeg bruger denne consealer fra Nilens Jord.
 Duo Concealern giver dig flere muligheder for at dække fine linier, ujævnheder eller mørke rander under øjnene. Den består af to dele:
Den faste concealer stick er let og cremet og dækker flot mindre ujævnheder. Den flydende concealer er silkeblød og utrolig let at arbejde med. Duo Concealer
- Den her consealer koster 135 kr.
5. Jeg bruger denne foundation fra L´oreal.
- Den koster 144,95 kr.
5. Til sidst fugter jeg mine læber med denne læbepomade fra matas.
Denne læbepomade er med UVB- solfilter.
- Den koster 27,95 for en pakke med 2.

Efter du har gjort disse 5 ting kan du så begynde at lægge din make-up.
( der vil komme en Face routine- Evening snart )
kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar