lørdag den 19. maj 2012

Nail stamping

hey alle sammen
jeg vil vise jer hvordan man laver nail stamping.

- Man skal bruge;
1. En prægeplade, man kan købe disse på trendsales til 18 kr stk. hvilket er billigt da de hos forhandlerne koster op til 53 kr stk.
( Min er købt i bog og ide til 100 kr., da fik jeg også 5 lakker med og en maskine der kunne stemple, en løs stempler og 2 plader.
2. En stempel.
3. En skraber. ( Jeg bruger et gammel Bon Bon lands kort )
3. Noget neglelak.
4. Noget neglelaksfjerner.






A) Det første man gør er at vælge hvilket mønster man vil lave.
Når man så har gjort det tager man sin neglelak ( jeg har brugt en guld fra la femme beauty) og putter det på mønstert.
B) Så tager du dit kort, eller en anden form for skraber. Og skraber det overskydene neglelak væk.
C) Så tager du din Stempel, og stempler mønsteret.
D) Så stempler du mønsteret over på neglen( gør det i en rullende bevægelse )

Så er du ellers færdig. Læg eventuelt et lag top coat oven på så det holder længere.
(Husk at tøre pladen af med neglelaksfjerner hver gang du bruger den eller ødelægger man mønstrene.)

Har før gjort det med det her mønster:





Kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar