tirsdag den 1. maj 2012

Lille Test af: Eyelash curler og hairmask

Idag er det d. 1 maj, og der var gågade og boder nede i den by hvor både s og jeg bor.
- jeg købte en hårmaske til glansløst hår i Matas til 49,95 kr.
( Den skal side i 6-8 min )
Jeg prøvede den idag, og mit hår er blevet meget bedre( har haft en masse problemer med mit hår, efter det blev farvet). Det er blevet blødt og glat, og det skinner lidt mere end det plejer.

- Jeg købte også en øjenvippebukker fra needs i pink. Den var på tilbud til 25 kr.
Den fik jeg også prøvet, og jeg må sige at det er den bedste jeg har haft( det skal lige siges at jeg plejer at købe dem i H&M) den gør ikke ondt og den bøjer vipperne meget. Jeg prøvede den uden at tage mascare på men tror at resultatet bliver godt.

Kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar