mandag den 7. maj 2012

E.L.F pakke ankommet!

Hej alle sammen!
idag fik jeg hentet min E.L.F pakke på posthuset.
Og derefter gik jeg i Netto hvor de havde nogle dekorerings penne til 20 kr.


De to penne købte jeg i rød og sort.
Det smarte ved de her er at de både har en pensel/liner og en pind.
så kan man både lave meget detaljeret og lidt mere abstrakt

Når men tilbage til mine E.L.F lakker. Jeg havde købt 9.
Her er de! navnene kan man se oppe i toppen af pakken, men jeg skriver dem lige i bunden af billedet.
fire coral & golden goodness

Nude & innocent

Lilac & Mint cream

Mat finish &  champagne

Så er der denne dark glitter purple som er en ny og forbedret lak.

 Jeg kan sige at hele min ene skuffe er fyldt med alt min E.L.F neglelak.

 kys herfra :-*
- M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar