lørdag den 26. maj 2012

Eastendcosmetics Haul!

Idag fik jeg min pakke fra Eastendcosmetics som jeg har skrevet om tidligere.


Her er en bronzer og en blush palette.
Jeg har prøvet paletten hurtigt og er ikke helt tilfreds.
Der kommer alt for meget på og den er svær at blende.

Jeg har købt disse lakker fra Sally Hansen.
Jeg har prøvet den blå af dem som skal gøre neglene stærkere.
Man kan bruge den alene og sammen med neglelak.
Den er lidt som meget flydene gele og rigtg nem at påføre.
syntes allerde jeg kan mærke at mine negle er stærkere.
Jeg ved dog ikke om det er noget der gør neglene stærkere kun når man har den på,
eller om det er noget der siver ind og gør neglene stærker.
( Jeg skal nok skrive en andmeldelse af den orange som skal gøre neglene længere når jeg har prøvet den )
Her er nogle nail stickers og er lidt ked af farven jeg fik. Men mon ikke jeg kan få dem brugt.
Så har jeg købt et sæt med en glasfil og en pincet. pincetten er god og man kan nemt få fat i hårrene.
Og neglefilen sliber neglene mere naturligt.
Og så noget neglelaksfjerner. Neglelaksfjernern er nogle små tynde servietter, der dufter lidt af vanilje.
Den er uden acetone og beregnet til tasken on go.
Her er et børste sæt med 10 børster.
Jeg er rigtig glad for dem.
jeg var lidt bange for om det måske var nogle små pensler eller et eller andet problem, men de har en god størrelse.

Det var alt. Der var hurtig levering uden problmer. Så  jeg synes i skal tjekke hjemmesiden.
Kys herfra :-*
- M























Ingen kommentarer:

Send en kommentar