søndag den 5. august 2012

elf review eyes part 2

Her er en part 2 med ting til øjnene.

Her er også 6 ting. '

Jeg købte 4 øjenskygge palletere
Den første er en duo der hedder Butter Pecan som er nogle ret neutrale farver den ene er sådan hudfarve og den anden en brun farve. Farverne er godt pigmenterede og gode til at blende sammen. Den kostede 13.80 hvilket er sindsygt for den er rigtig god.



Den anden er en qart i farven Butternut.
Det er 4 naturlige farver som har lidt shimmer i.
den koster 13.80 kr. og der høre en lille svampebørste til. rigtig pigmenterede og god til at blende sammen.

Den tredje er en palette med 6 farver som alle er nogle brunlig og guld shimmer noget. mærket bag på er lidt sløret så jeg kan ikke se hvad den hedder. Ja den koster 32.20 og den er som de andre rigtig men mere til fest. Til den her høre der en øjenskygge pensel med. og der er et lille spejl i.



Så er der en eye transfomer fra studio linjen til 34.50 kr. som jeg først får lidt siden fandt ud af hvad var.
Den er i farven pastel og det man gør er at man putter noget mørk øjenskygge eller eyeliner og så tager man øjenskyggen her over og så bliver farven mere mørk og metallic. Man kan også bruge dem alene så er det bare pastel farver. I den her er det også en øjenskygge pensel og spejl.

Så købte jeg 2 eyelinere.







En i en bronzefarve som jeg bruger i vandlinjen det er en shimmer eyeliner den hedder Boldly Bronzed. og koster 13.80 kr. 


Den sidste er en cream eyeliner i sort.
Jeg er så overrasket over den. troede det var svært at påføre men synes næsten det er nemmere end en blyant. i love it. den koster 34.50 kr. og man får en pensel med som er seriøs god. 


Jeg har købt 2 ting mere som jeg skriver om i et andet indlæg.


Alle tingene kan købes her

kys herfra :-*
-M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar