søndag den 5. august 2012

elf review face part 1

Som jeg skrev for lidt siden så købte jeg 15 ting på elf
De havde 50 % hvilket alle nok elsker og når deres priser så er lave i forvejen så er det bare super!
Når men jeg købte 15 ting fordi man skulle købe for en minimum pris.

Ansigt;
Jeg købte 6 ting.
2 pensler En Foundation børste og en Bronzing børste
Jeg synes begge børsterne er rigtig gode, jeg blev virklig overrasket over dem.
og nu koster de begge 13.80 kr. og som sagt så fik jeg alle tingene til 50 %



Så købte jeg en Concealer i farven Light Beige 13.80 har prøvet den en enkelt gang fordi jeg lige skulle bruge min anden concealer op. men den er god til den pris. Den dufter også i forhold til andre ret godt, kan ikke beskrive duften men den dufter frisk.

Så købte jeg en All over color stick i farven Toasted, Man kan bruge den alle steder i ansigtet. jeg synes den er god som en slags contoring ting, og blush. den koster også 13.80 kr. Den dufter af det samme som concealeren.

Så købte jeg en pudder i farven Honey som jeg desværre synes er lidt får gul til min hud, men tror den vil være god hvis jeg havde den i min farve får den er ret god i konsistensen og ligger godt, men jeg bruger den her som en slags bronzer ved kindbenene. den koster også 13.80 kr.

Den sidste ting er en Shimmering Facial Whip som man kan bruge til alt muligt. jeg bruger min som en blush og en ting til læberne. Den koster 13.80.







Kys herfra :-*
-M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar